ti si sunce moga neba

Okej, nu måste jag sluta hålla på såhär, antingen skriver jag eller så gör jag det inte. Jag ska skriva.
Så va har då hänt under min paus från bloggandet? Inte så jättemycket faktiskt, skola, träffat vännerna, lite fester här och där, många som fyllt år nu så det har vart en del firande. Annars har det bara varit som vanligt. Skolan har börjat igen, men det är inte så jättemycke kvar till påsklovet, och efter det väntar SOMMARLOVET, jag vill ha det nununu. Känner redan av vårdoften, trots att det ligger stora snöberg kvar ute, det e redan varmare, dagarna är längre och solen skiiiner :D ja det ser ganska ljust ut just nu, förutom plugget då, men det ignorerar jag för tillfället. Sitter med maijis nu som berättar hur min framtid kommer se ut, och den däremot ser inte lika ljus ut, måste skärpa mig när det gäller fler saker..vet inte vad felet med mig är, men jag är så dålig på att ta tag i saker, skjuter fram det hela tiden och grejer, fast nu fan, nu ska det bli ändringar på det!

/dills


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0