sanningen om mig, eller inte

läste lite om mitt stjärntecken och hur jag ska vara enligt det och så. Har alltid tänkt att det här med stjärntecken är bullshit men ganska mycket av det jag läst stämmer. Intressant.

goda egenskaper
Väduren är en god ledare som sätter vänlighet och rättvisa i centrum. Du är utåtriktad, glad och energirik och äger en stor portion humor.Mot dina nära och kära är du ömsint, mjuk och förlåtande vilket gör dig till en älskvärd person. Väduren är innerst inne mycket stolt över vem han eller hon är och vad den åstadkommer, men du skryter inte utan visar en ödmjukhet som gör dig väldigt omtyckt.

mindre goda egenskaper
Väduren är ibland självisk och dominerande och alltför pådrivande - du kör på i ditt eget tempo. Du blir kanske också lite för frispråkig ibland. Du har lätt för att bli sårad när du inte får igenom dina åsikter och idéer, eller då de möter motstånd. Ditt heta temperament känner många till.Väduren har gärna många projekt i rullning, men det är kanske alltför få som blir ordentligt slutförda.

Yrken som passar mig
Väduren drömmer gärna om att starta ett eget företag och driva det långt och framgångsrikt. Det finns många yrkesområden som Väduren passar inom. Dina goda ledaregenskaper skulle göra dig till en utmärkt lärare, psykolog, läkare eller journalist.

Kärlek och vänskap
För Väduren är kärlek och trohet det allra viktigaste i livet. Du är generös och fantasifull med din egen kärlek och godhet - vare sig det rör sig om en trevlig middag, en rolig present, ett vykort...
Trygghet och värme är viktiga delar för dig, och du förväntar dig det tillbaka av en partner eller vän.

/maija



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0