djdlkjdlkjanslflhgs

Jag lever, för er som undrar, men lite sämre. Och då syftar jag främst på vädret, haha. Som ni kanske förstår har jag kommit tillbaka till Sverige. Känns underbart. NOT. Hur som helst så kom jag hem från Egypten i söndags och dom sista dagarna gick förbi snabbt. En sumering av vad jag gjorde skulle vara, sola, va hos frisören (som förstörde mitt hår,som äntligen hade börjar växa), var magsjuk i två dagar och bodde på All inclusive hotell i Marsa Alam. Och sen var jag redan hemma. Något positivt med att komma hem var iaf att jag kom precis när sportlovet börja, så ingen skola för mig nej. På tal om lovet så är det ju snart slut (???),har gått skitsnabbt. Men har ändå hunnit göra lite obetydliga saker. Bio, träning, film och fika. Idag är det iaf fredag, vilket jag såklart älskar och har planer för kvällen som tur är. Hoppas kvällen blir ännu roligare genom att Sarah (som vi ska fira) bjuder dom rätta personerna. Haha, du vet vad jag menar.

/Maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0