tjena mittbena

Och så var det måndag igen. Helgen har gått förvånansvärt långsamt. Det kanske beror på att jag inte gjort så mycket. I fredags blev det en chillkväll med en ganska så frusen blåbärspaj. Lördagen spenderade jag tillsammans med Dilara och vi fick den brillianta idén att åka skridskor på kvällen. När vi väl kom fram till isbanan så insåg vi att det var alldeles för kallt för att ens vara utomhus. Med fingrar och tår som istappar försökte vi ta oss hem till värmen. Där såg vi att det var - 18 grader ute, hääärligt!
På söndagen fick jag iaf gjort något vettigt. Gick och bytte mina vinterstövlar till ett par nya och fräscha och det gick också riktigt smidigt. Var förberedd på att börja tjaffsa med expediten men lyckligtvis behövdes det inte eftersom att hon var jätteförstående och erbjöd mig ett par nya skor. Känns skönt att ha det avklarat!

/Maija




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0