Svårt att tro, men här kommer det

har få vänner som jag verkligen kan lita på och berätta allt för och Dilara är en av dom. Vi är med varandra 320 dagar om året men tröttnar inte på varandra för det! Okej att vi har våra moments precis som alla andra, men vi övervinner allt, i både vått och torrt. Även om jag sällan ger respons på dina tusen kramar och pussar så ska du veta att du betyder. Skulle inte klara mig utan dig. Och inte du utan mig för den delen. LOVE U MAN


love u sistah

Här fick du din bekräftelse från mig dillis, nöjd?

/maija 


Kommentarer
Postat av: almira

maaaaijiiiis, bästa maijis! blir ju tårögd av det här :D

2010-01-22 @ 19:14:31
Postat av: dills

jag med! har aldrig varit så lycklig :'D

2010-01-22 @ 19:22:06
Postat av: maija

hihihi, kommer aldrig hände igen dock :D

2010-01-22 @ 19:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0