new year's eve

Har inget att göra och orkar inte lägga mig än. Så jag tänkte att jag kunde ladda upp några bilder från nyår och berätta vad som egentligen hände *haha not*! Först så åt vi middag hos Dilara. Vi hade lagat middagen och det blev potatisgratäng och köttfärsbiffar (förlåt men ostekta? haha) och en god sallad. Till efterrätt någon komplicerad banan grej med glass. Gott gott. Efter lite förande så drog vi till söder och kolla fyverkerier vid tolvslaget och sen gick vi till någon fest vid Ringvägen. Tyckte faktiskt att folket var lite dryga där, eller var det bara jag haha? Ah venne, men sen så drog vi hem och det var det nyåret!


Almira, Amica, Dilara och Maija - ready for the party

Almira och Dilara mumsar i sig efterrätt

Therese och jag, venne vad som händer riktigt

Therese, Amica och jaaag

Pose, pose i soffan

De tre bloggerskorna

Det hettade till för Almira...

...men som tur var kom hennes pojke Sotiris!

Dilara uttryckte sin glädje!

Sen blev det dans!

Vi drog oss in mot söder. (jag ser himla munter ut haha)

Klockan slog tolv och jag langade min "sexiga" blick hahaha!

Nyårs greetings från tjejerna!

Sen så slutade vi fota så det blev inga fler bilder efter att vi stack från.. ja där ute var vi nu var!

/alma


Kommentarer
Postat av: almira

hahah jag dör åt "det hettade till lite för almira..."

2010-01-07 @ 17:57:54
Postat av: alma

haha, ja bilder säger ju faktiskt mer än tusen ord! ;D

2010-01-08 @ 16:05:44
URL: http://thirdtimeisacharm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0