Live for the moment 'cause yesterday is gone and tomorrow might never come

Sitter i skolans datasal och söker lite jobb. Går inte så jättebra faktiskt och tror det kan bero på att varenda jobb som har en annons i platsbanken kräver flera års erfarenhet av liknande yrken! Förstår inte hur vi unga ska kunna få erfarenhet för att söka till dom jobben, då ingen vill anställa oss. Förutom telefonförsäljningsföretag då. Har sökt till hur många ställen som helst, men ofcourse så har jag inte fått svar från något. Kanske ändå måste börja jobba som telefonförsäljare igen, då jag är i desperat behov av pengar. Men det borde finnas något annat...eller?

/Maija




Kommentarer
Postat av: amica

haha maija, fiiinns inga andra jobb! följ med mig till helvetet :)

2010-01-12 @ 14:31:26
Postat av: maija

haha, joo måste nog göra det! :( men ska kolla runt lite mer innan jag ger upp

2010-01-13 @ 14:03:30
URL: http://thirdtimeisacharm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0