i see you

Alma var inte den enda som skulle se Avatar idag, även jag såg den för en stund sen, med mina bröder och Jocke. Såg den i 3D också, vilket egentligen kanske inte hade behövts, då det inte fanns särskillt många 3D effekter. Jag hade hört innan att den skulle vara bra och jag hade svårt att tänka mig att en film som tagit så många år att göra och kostat så mycket, skulle vara dålig. Så jag gick till biosalongen med höga förväntningar och om den nådde upp till de, ja det gjorde den. I nästan tre timmar kunde jag inte slita blicken ifrån stora skärmen, den var riktigt bra och värd varenda öre. En film som rekomnderas, 3D eller inte, se den!

/ dills

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0