always on my mind

Söndag idag. Skönt med helg, men som vanligt går de skitsnabbt. Även denna helg har varit lugn och det känns som om många framöver också kommer vara det, då jag inte har planerat något på ett tag. Förhoppningsvis dyker något kul upp ändå. Känns också som det är otroligt mycket snack om sommaren just nu, vilket jag förstår, vintern är verkligen lång, mörk och minst sagt deprimerande. Finns en del saker jag ser fram emot i det nya året, men mest är det, utan tvekan sommaren. Förra året var verkligen bäst och det här året kommer bli bättre än bäst, det vet jag. Ako Bog da.
Frågan är bara, blir det:

  marmaris.jpg    Alternativ 1
                                                                                      eller
       Alternativ 2

Själv hoppas jag på 2an, men 1an funkar nog lika bra!

/dills

Kommentarer
Postat av: maijis

lets hope for nr two! men ettan funkar också bra :D

2010-01-15 @ 23:00:01
Postat av: maijis

lets hope for nr two! men ettan funkar också bra :D

2010-01-15 @ 23:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0