disappointment

Och så var det fredag igen! Sköönt. Dock har jag gått runt och varit irriterad, arg, lite smått ledsen och främst besviken. Jag är en sån person som ofta tar skit, för att slippa bråk eller annat onödigt tjaffs, och det är någonting jag verkligen måste sluta med. Har samlat på mig så otroligt mycket som gör att jag bara vil sprickaoch slänga ur mig en massa saker, vid tillfällen som det här. Det är också nu man inser hur alla är på riktigt och vilka som egentligen är ens vänner och vilka det är man ska lita på. Jag vet inte, jag kanske överdriver nu och kanske är det bara min irritation och besvilkesle som pratar. Jag vet inte, men jag ska inte låta det förstöra min helg, har inte några speciella planer ännu så vi får se vad som händer! Nu bär det iaf av till hemköp.

/dills

Kommentarer
Postat av: almira

finns här<3

2010-01-09 @ 00:44:53
Postat av: almira

finns här<3

2010-01-09 @ 00:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0