den har kontroll över mig?

god morgooon! eller kanske borde säga god dag?
Känns som att dagen precis börjat men halva har redan gått! hur som helst så blev det sleepover hos guess who igår, så låg och pratade hela natten lång som vanligt. Har vart mycket snack om plastikoperationer hit och dit, bröst här och läppar där, och nu ser det ut som att två av mina dudes ska förändra sitt utseende lite! why not? med pengar är allt möjligt.
Ikväll blir det iaf dinner hos Dilara och sen får vi se vart det leder!



Bakning klarar jag av, men hur mina cookingskills är får vi se ikväll...

/Maija

Kommentarer
Postat av: amica

haha maijis då! I like your dudes :D

2010-01-23 @ 17:06:39
Postat av: Amanda

vem ska ändra vadå? :D

2010-01-23 @ 19:22:55
URL: http://amandasaga.devote.se
Postat av: maija

en tjejkompis ska fixa brösten haha och Dilara läpparna

2010-01-25 @ 18:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0