cross your fingers for me

Dom senaste dagarna har gått förbi snabbt, har vaknat, gått till skolan och gått hem. I Måndags var jag på informationsmöte i F&S city för ett värdjobb. Ganska så tuff konkurrens, men HOPPAS verkligen att jag iaf får en chans att gå på intervju! Annars kommer det kännas riktigt surt eftersom att jag inte ens har fått en chans att presentera mig.
Gårdagen började som en vanlig skoldag, men det visade sig att en kille hade skrivit ett hot på fronter om att han ska skjuta ihjäl alla i skolan inklusive sig själv. Innan folk hann få panik var redan polisen på plats och förhörde honom. Man kom fram till att det hade varit ett SKÄMT och att det var någon annan som hade loggat in på hans konto och skrivit hotet. Skämtet uppskattades inte av så många... och om jag ska vara ärlig så tror jag inte att det är över här.. Att man ens skämtar om något sånt tyder på att allt inte står rätt till.

/maija

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0