vad hande med valfriheten?

haloj i stugan, laaaaaget? sjalv mar jag super, lite hungrig men snart ska jag forhoppningsvis (om mum gar med pa det) vraka i mig massor med falafel. Och nu menar jag riktig, fet och god falafel och inte skolans torra skit, haha!
annars hander ingenting especial, dagen har gatt forbi snabbt. Vaknade, stadade lite i lagenheten, akte in till stan med den ubervarma bussen, at lunch hos mammas finska kompis som bor har och slutligen, gick till stranden. Riktigt harligt! En sak som jag irriterat mig pa idag (och alla andra dagar) ar att alla hotell invaderat badstranderna, och att man maste betala for att bada pa deras strander. Visst det forstar jag, men att det kostar sa mycket forstar jag inte och forstar verkligen inte varfor hm.. 95% av stranderna tillhor hotell och resterande 5% ar sa kallade public beaches - som ocksa kostar for den delen. Dom borde lara sig av vara flatenvanor, vem som helst far komma och ga hur och nar som helst!


(ps. var haller min bloggpartner hus, haha?)

/maija


Kommentarer
Postat av: alma

haha ofta man måste pröjsa för the beach? ja gud vet var dilara håller hus hehehehe

2010-02-21 @ 21:51:20
URL: http://almais.blogg.se/
Postat av: TESS

Jaa eller hur dill, dåligt!

Här är vissa på semester och bloggar mer än du dåligt!

2010-02-21 @ 23:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0