byebye weekend

Helgen har varit ganska fullspäckad så här kommer en liten summering. Fredag: kom hem från skolan, sov en stund, fixa mig och drog till Almira, streeessss. Runt 7 drog vi vidare till sätra för lite party, vilket var nice. förutom lite småkaos, men det löste sig. Lördag: vaknade tidigt av att alma väckte mig för att prata om lite dilemman, drog till mormor och morfar, kom hem var helt död, sov lite, väcktes av Alma ännu än gång, drog till Amica för att laga middag med henne och Denise, Tess kom också senare. Hem igen. Söndag: vaknade av att jag hade uuuuberont i magen, mådde illa, var trött, aa allt på samma gång. Så jag har bara ruttnat hela dagen fram tills för en stund sen, och nu är jag hos Sarah. Har prov i spanska imorgon så egentligen borde jag spenderat hela dagen pluggandes då jag verkligen inte kan nåt, men jag har ännu inte öppnat boken. Får göra det innan jag lägger mig. Nu ska jag fortästta äta tårta :D

/dills


Kommentarer
Postat av: alma

haha väcker dig hela tiden verkar det som hohoh, men mina dilemman är djupa dilemman och de måste disskuteras :)

2010-02-21 @ 21:57:04
URL: http://almais.blogg.se/
Postat av: dilara

haha men jag finns alltid här! :D

2010-02-22 @ 14:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0