bring me some joy

tjeena, ännu än dag idag då jag är så trött så jag inte kan hålla mina ögon öppna. Beror nog på en blandning av mörker, för mycket plugg och för lite sömn och en del annat smått. Längtar till våren, vet att allt kommer vara så mycket bättre då. Dagen då, lämnade hemmet runt kvart i 9 och kom hem för en liten stund sen. Åkte till farsta efter skolan med maijis och sarah. Meningen var att sarah skulle köpa en present till sin bror, `vilket hon också gjorde, men lilla jag vart tvungen att göra något jag inte borde gjort. Jag klippte min lugg och nu ser jag ut som jag vet inte vad, det är riktigt fult........... Får trösta mig med att det kommer växa ut..om ett långt tag. Något som får mig på gott humör är att jag förmodligen ska pierca naveln i veckan, vilket känns lite läskigt, men riktigt bra asså. och det bästa av allt är att mami kanske kommer hem imorgon. lycka. Har i alla fall varit hos sarah fram tills nu och firat hennes bror, trevligt var det. och nu ska jag göra mig klar för säng och lägga mig och kolla på de sista paradise avsnitten, ja jag vet att det redan har varit final och vem som vann osv, men såg inte avsnitten då jag fortfarande inte har någon tv. wellwell det här vart ett onödigt osammanhängande inlägg, ungefär som de flesta av mina inlägg haha men what to dooo :)

/dills


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0